Ofte stillede spørgsmål
BETALING & REFUNDERING
ER DET SIKKERT AT BETALE?
Betaling hos bambustøj.dk er 100% sikkert via vores betalingsudbyder quicknet.net og du er forsikret via Emærket.
HVILKE BETALINGSMETODER ACCEPTERES?
Det er muligt at betale med alle kendte kreditkort. Det er ligeledes muligt at betale med MobilePay, Anyday og Klarna.
Pengene bliver først hævet når ordren er sendt.
JEG HAR RETURNERET EN VARE, MEN KAN IKKE SE REFUNDERINGEN I MOBILEPAY
Refundering af dit køb eller dele af dit køb kan tage op til 2 hverdage.
Har du betalt med MobilePay får du ikke besked i appen, tjek derfor altid dit kontoudtog i banken.
MIN ORDRE
KAN JEG ÆNDRE MIN ORDRE?
Hvis du ønsker at tilføje eller fjerne varer fra din ordre beder vi dig sende os en mail på kundeservice@copenhagenbamboo.dk eller ringe til os på hverdage mellem kl. 10-12.30 på tlf.: 71992466.
Alternativt kan du annullere din ordre her, og lægge en ny ordre i webshoppen. En ordre kan kun annulleres hvis den ikke er sendt.
HVORDAN KAN JEG ANNULLERE MIN ORDRE?
HVAD GØR JEG HVIS MIN VARE BLIVER SAT NED I PRIS EFTER JEG HAR KØBT?
Hvis den vare du har købt er blevet sat ned i pris inden du har modtaget varen er du velkommen til at sende os en mail, så refunderer vi dig forskellen.
Hvis varen er sat ned i pris efter du har modtaget varen bedes du sende os et billede af at varen fortsat er i ubrudt emballage, så refunderer vi dig forskellen. Varen skal være i en sådan stand at du ville kunne sende den tilbage, og få pengene retur. Varen må altså ikke være taget i brug.
KAN MAN KOMME JERES FYSISKE KONTOR OG HANDLE?
Nej, det kan du ikke. Vi er udelukkende en webshop og alle ordrer via online bestilling.
LEVERING
HVAD GØR JEG HVIS JEG HAR VALGT FORKERT PAKKESHOP?
Vi har ikke mulighed for at ændre den valgte pakkeshop efter ordren er oprettet.
Hvis du opdager en fejl, så anbefaler vi dig at annullere din ordre og lægge en ny.
Har du bestilt levering med Budbee kan du selv ændre pakkeshoppen via dit trackingnummer når din pakke er sendt.
JEG HAR LAGT TO ORDRER, SOM ER SENDT I EN PAKKE, HVAD GØR JEG?
Hvis du har lagt to eller flere ordrer som er blevet pakket og sendt i én pakke er du velkommen til at kontakte os, så du kan blive refunderet for eventuelle fragtomkostninger, du har betalt for meget.
Du kan skrive til vores kundeservice på kundeservice@bambustoej.dk
KAN JEG HENTE MIN ORDRE HOS JER?
Der er ikke mulighed for at hente pakker i vores webshop - vi har udelukkende forsendelse med GLS og Budbee.
KAN JEG FÅ UDSKUDT FORSENDELSEN AF MIN ORDRE?
Det er ikke muligt at få udskudt forsendelse af ordrer. Hvis
man ikke er hjemme til at modtage/afhente pakker og pakken kommer uafhentet retur, vil man blive opkrævet prisen
for den reelle returfragt samt fragt for eventuel ny forsendelse, hvis man
ønsker pakken gensendt.
Vi opfordrer til kun at handle i webshoppen når man er
sikker på at man er hjemme til at modtage pakken, eller kan få nogen til at hente pakken for én. Samt kun at oprette og
indsende ombytninger når man er sikker på at man er hjemme til at modtage
returpakken. Vi gør opmærksom på at der er 100 dages fuld returret i webshoppen.
SENDER I INTERNATIONALT?
Hvis du har brug for at vi sender til lande udenfor Danmark, så kontakt os venligst ved at sende en mail til kundeservice@copenhagenbamboo.dk
HVORDAN SPORER JEG MIN ORDRE?
Du vil modtage en e-mail og sms fra os med link til direkte sporing samt pakkenummer når din pakke er på vej.
JEG HAR BETALT FOR HJEMMELEVERING, MEN MIN PAKKE ER BLEVET LEVERET TIL EN PAKKESHOP
Hvis din pakke er blevet leveret til en pakkeshop ved en fejl, kan du enten vælge selv at hente den, og give os besked, så refunderer vi fragtudgiften. Eller du kan vælge ikke at hente pakken og dermed lade den gå retur og give os besked om dette, og så sender vi pakken igen (med omdeling) når den kommer tilbage til os. Dette kan tage op til 14 dage.
Du bedes give os besked om din valgte løsning til kundeservice@copenhagenbamboo.dk
JEG HAR FÅET EN FORKERT VARE?
Det sker desværre at vi kommer til at sende forkerte varer ud til vores kunder. På vores lager arbejder mennesker og de begår fejl og plukker en gang imellem forkert. Det er altid beklageligt når det sker og det er besværligt for alle, men det er en af risiciene ved at handle online.
Når du har modtaget en forkert vare skal du følge anvisningerne her og oprette en reklamation og et sende varen retur. Når vi modtager din returpakke sender vi den rigtige varer til dig.
HVAD GØR JEG HVIS NOGLE AF VARERNE GÅET I STYKKER UNDER TRANSPORTEN?
Det sker desværre at emballagen bliver trykket og kommer til skade under transporten, men det går sjældent ud over tøjet. Skulle tøjet mod al forventning være gået i stykker og du ønsker det ombyttet skal du følge anvisningerne her.
RETUR & OMBYT
KAN JEG KOMME FORBI PÅ JERES ADRESSE OG OMBYTTE MINE VARER?
Nej, det kan du ikke. Du bedes oprette en returnering via vores returportal her.
HVORDAN OMBYTTER JEG MINE VARER?
Du ombytter en vare ved at benytte vores returportal her.
Følg de nødvendige trin i portalen og vælg om du ønsker at returnere eller ombytte en vare til en anden størrelse.
Ordrer i Danmark returneres med GLS med QR-kode eller print-selv-label.
HVORDAN KAN JEG RETURNERE EN VARE?
Du returnerer en vare eller pakke ved at benytte vores returportal her.
Følg de nødvendige trin i portalen og vælg om du ønsker at returnere eller ombytte en vare til en anden størrelse.
Ordrer i Danmark returneres med GLS med QR-kode eller print-selv-label.
HVORNÅR FÅR JEG RETURNERET MINE PENGE?
Der kan gå op til 10 hverdage at behandle din retur.
DER FULGTE IKKE RETUR LABEL MED MIN ORDRE. HVAD GØR JEG?
Returlabels medfølger ikke længere i din pakke. Du returnerer/ombytter en vare eller pakke ved at benytte vores returportal her.
Følg de nødvendige trin i portalen og vælg om du ønsker at returnere eller ombytte en vare til en anden størrelse.
Ordrer i Danmark returneres med GLS med QR-kode eller print-selv-label.
REKLAMATION
HVAD GØR JEG HVIS DER ER FEJL PÅ MIN VARE ELLER DEN ER GÅET I STYKKER?
Det sker desværre at en vare kan gå i stykker, og der derfor er en reklamation på den. Du opretter en reklamation ved at benytte vores reklamationsportal her.
Følg trinene i portalen, hvor vi blandt andet beder om beskrivelse af fejl samt billeder af fejl og produkt. Herefter vil være kundeservice gå ind og vurdere reklamationssagen og tage kontakt til dig.
HVAD ER EN REKLAMATION OG HVAD ER IKKE?
Nedenstående er eksempler på hvad
der er reklamationer. Hvis du oplever andre fejl, er du velkommen til at
kontakte vores kundeservice
- Mangel på varen
- Hul i vævningen
- Fejl i syninger
- Fejl i farven
- Slap elastik
- Ødelagt lynlås
- Fejl i print
Nedenstående er ikke reklamationer
- Dårligt fit: hvis tøjet ikke sidder godt, er det ikke en reklamation. Prøv altid tøjet på inden du vasker det, og sørg for at du har stået, siddet og gået rundt om spisebordet i det, så du er sikker på at det sidder som det skal
- Strømper med tyndslidning (læs mere her)
HVAD GØR JEG HVIS NOGLE AF VARERNE GÅET I STYKKER UNDER TRANSPORTEN?
Det sker desværre at en vare kan gå i stykker, og der derfor er en reklamation på den. Du opretter en reklamation ved at benytte vores reklamationsportal her.
Følg trinene i portalen, hvor vi blandt andet beder om beskrivelse af fejl samt billeder af fejl og produkt. Herefter vil være kundeservice gå ind og vurdere reklamationssagen og tage kontakt til dig.
DER ER OPSTÅET FEJL PÅ MIN VARE TIDLIGERE END JEG HAVDE FORVENTET, HVAD GØR JEG?
Det sker desværre at en vare kan gå i stykker, og der derfor er en reklamation på den. Du opretter en reklamation ved at benytte vores reklamationsportal her.
Følg trinene i portalen, hvor vi blandt andet beder om beskrivelse af fejl samt billeder af fejl og produkt. Herefter vil være kundeservice gå ind og vurdere reklamationssagen og tage kontakt til dig.
RABATKODER
JEG HAR INDLØST MIN RABATKODE – HVORFOR FÅR JEG KUN RABAT PÅ NOGLE VARER?
På visse rabatkoder gælder rabatten ikke på forvejen nedsatte varer. Det vil sige at du ikke får yderligere rabat hvis det du køber eksempelvis allerede er sat 20% ned i pris.